Doprava a platba

Doprava a platba

Způsob dopravy:

Prostřednictvím České pošty obchodním balíkem. Zásilka bude doručena do druhého dne od podání. O odeslání zboží Vás budeme informovat e-mailem. V případě neobdržení zásilky je vhodné ČP kontaktovat. U obchodního balíku je zásilka uložena na poště pouze 5 dnů !!

Poštovné Česká pošta obchodní balík, platba dobírkou - 170,- Kč - 270- Kč dle váhy balíku. Poštovné bude vždy upaveno podle skutečnosti. Velikosti balíku atd.

Poštovné Česká pošta platba předem -   125,- Kč - 150,- Kč dle váhy balíku. Zboží Vám bude zasláno po připsání platby na náš účet, variabilní symbol je číslo faktury. Pro rychlé vyřízení Vaší objednávky doporučujeme provést platbu ihned po objednání zboží. Bude-li balík větších rozměrů a váhy poštovné se může navýšit až na částku 200,- Kč, budeme Vás o tom informovat.

Prostřednictvím dopravní společnosti PPL. Zásilka bude doručena do druhého dne od podání. O odeslání zboží vás budeme informovat emailem. 

Poštovné PPL platba dobírkou - 135,-Kč - 270

Poštovné PPL platba předem -   95,- Kč.  Zboží Vám bude zasláno po připsání platby na náš účet, variabilní symbol je číslo faktury. V případě, že bude zásilka větších rozměrů, cena poštovného se může navýšit. O tom Vás budeme informovat mailem.

Doporučujeme uvést tel. číslo, řidič Vás bude kontaktovat ohledně převzetí zásilky.

Zboží si také můžete převzít osobně v naší kamenné prodejně a to, po obdržení e-mailu, že je Vaše zboží připraveno k odběru.

 

Způsob platby:

-při osobním odběru

-dobírkou při doručení dopravci

- platbou předem na účet č.6636298399 / 0800 Česká spořitelna , a.s.

Ke každé objednávce bude spolu se zbožím přiložen doklad o koupi.

Každá objednávka je závazná ( Občanský zákoník § 544-545, zákon č. 40 / 1964 SB.) dle našich obchodních podmínek. Pokud nebude objednávka zaslaná na dobírku zákazníkem vyzvednuta, vyhrazuje si prodejce požadovat po kupujícím částku na pokrytí zasílacích nákladů ve výši 500,-Kč.

Odesláním objednávky souhlasíte s našimi obchodními podmínkami a v případě neodebrání dobírky s uhrazením poplatku za odeslání zboží v této výši.

 

Přepravné:

 

- doručení Českou poštou při platbě dobírkou: 160,- Kč 290 kč

- doručení Českou poštou při platbě předem:  125,- Kč dle skutečnisti balíku

- doručení PPL při platbě dobírkou: 135,- Kč

- doručení PPL při platbě předem:   95,- Kč

Přepravné na Slovensko

- pouze doručení PPL pří platbě na dobírku  270,- Kč (1-5kg)

- každé další 2kg navíc + 40,- Kč

Převzetí zboží od dopravce:

Kupující je povinen dodané zboží a připojené doklady po jejich převzetí prohlédnout a zkontrolovat neporušenost obalu.

Pokud zjistí příjemce zjevné vady, oznámí tuto skutečnost bez odkladu přepravci, který je povinen sepsat na místě zápis o škodě. Tento zápis je nezbytný k vyřízení reklamace !

Zákazník má právo neúplnou nebo poškozenou zásilku nepřebrat, v tomto případě je nutné sepsat s dopravcem zápis o škodě a zároveň ihned kontaktovat odesílatele ( internetový obchod ) telefonicky nebo e-mailem. Pokud doporučené kroky příjemce při dodání vadné zásilky učiní, výrazně tak přispěje k rychlému řešení reklamace dodaného zboží a jeho nového dodání.

Pokud nebude tento postup dodržen, není možné poškozené nebo chybějící zboží nahradit.

Doporučený postup při poškozeném obsahu převzaté zásilky:

Pokud zásilka nevykazuje známky poškození a je adresátem potvrzen přebírající protokol dopravci, stává se zásilka vlastnictvím kupujícího. Po převzetí zásilky je další reklamace ohledně poškození zásilky řešena pouze s dopravcem a kupující nemá žádné nároky na pozdější reklamace poškozené zásilky vůči prodávajícímu.

Doporučený postup při poškození obsahu převzaté zásilky je dle zvoleného dopravce následující:

- v případě dopravy Českou poštou:

Kupující je povinen bez odkladu překontrolovat obsah zásilky. V případě poškození zboží během přepravy je nutné uplatnit reklamaci na kterékoliv pobočce České pošty ve lhůte do 2 pracovních dnů od převzetí předložením zásilky ve stavu, v jakém byla dodána. Česká pošta nepřijme reklamaci, pokud byla reklamovaná závada patrná už při dodání. Je důležité zachovat zásilku v původním stavu včetně obalů a výplní.

- v případě dopravy službou PPL:

Kupující je povinen bez odkladu překontrolovat obsah zásilky a případné závady hlásit přepravci ihned, nejpozději do 3 dnů od doručení zásilky. Je důležité zachovat zásilku v původním stavu včetně obalů a výplní.

Pokud zásilka jeví známky poškození odmítněte ji převzít ! Protokol o převzetí nikdy nepodepisujte aniž zboží zkontrolujete.

Pokud k této nepříjemné situaci dojde, kontaktujte nás prosím neprodleně ( nejpozději však následující pracovní den ) o vzniklém stavu prostřednictvím e-mailu. Situace bude vyřešena v nejkratším možném čase.